Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
xdeep zeos28
Autor Wiadomość
piotr_c 



Kraj:
Poland

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 3070
Skąd: Neverland
Wysłany: 02-02-2016, 00:07   

al_fik napisał/a:
serwisujesz nowe skrzydło :?; i to ma być rekomendacja ?


A Ty nie serwisujesz automatów i skrzydła?

"SERWIS" nie oznacza reklamacji.
 
 
al_fik 

Stopień: kilka
Kraj:
Poland

Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 248
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2016, 19:10   

odnośnie serwisowania( w moim wypadku komputera) to jednostronnie podejmowałem próby rozmowy z Tobą poprzez pw ( soft nawet wysyłałem, tak jak sugerował MSC ) ... ale nie udało Ci się podjąć rozmowy

z treści postu Migotki wynikało że pisze o nowym wyrobie i w tym kontekście kontakt z serwisem powinien być znikomy, a wyrażanie opinii o nim, jedynie jako info zasłyszane.
Żeby nie było , że się czepiam :) nuram z Zeosem 38 na plecach i Blackiem na rękawiczce, skrzydło ok, choć taśmy się wycierają ( nabierają wyglądu pro ) a kompy mam dwa - backup nie jest blackiem - nie świeci tak ładnie, ale za to przelicza bez niespodzianek.
A na deser zupełnie - serwisowałem kompa wysyłając go do Studzienek cztery razy, czekałem na niego przez pół roku i dopiero po poruszeniu wszystkich możliwych strun dostałem sprawną sztukę, dlatego może wyrażenie "serwis" w połączeniu z Xdeep działa na mnie nienajlepiej ...
 
 
piotr_c 



Kraj:
Poland

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 3070
Skąd: Neverland
Wysłany: 03-02-2016, 11:25   

al_fik napisał/a:
odnośnie serwisowania( w moim wypadku komputera) to jednostronnie podejmowałem próby rozmowy z Tobą poprzez pw


Na Forum Nuras loguję się czasem raz na kilka tygodni, więc nie dziw się, że nie otrzymałeś ode mnie odpowiedzi. Od tego jest firmowy e-mail.

Co do serwisu komputerów, to zajmuje się nim zewnętrzna firma. Podaj swoje imię i nazwisko to sprawdzę szczegóły.


al_fik napisał/a:
z treści postu Migotki wynikało że pisze o nowym wyrobie


Z treści postu Migotki wynika jedynie, że kupiła skrzydło zaraz po kursie.
Ostatnio zmieniony przez piotr_c 03-02-2016, 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
al_fik 

Stopień: kilka
Kraj:
Poland

Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 248
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2016, 17:45   

no :) i komp nawet nie nazywa się tak jak przedtem ... nie chce mi się już szarpać
 
 
piotr_c 



Kraj:
Poland

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 3070
Skąd: Neverland
Wysłany: 03-02-2016, 18:35   

al_fik napisał/a:
nie chce mi się już szarpać


Ale ja bym chciał tę sprawę wyjaśnić. Wyślij mi więc proszę na PW Twoje imię i nazwisko.
 
 
al_fik 

Stopień: kilka
Kraj:
Poland

Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 248
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-02-2016, 20:14   

co tu wyjaśniać, odebrałem kompa we wrześniu, serwisowany był od drugiego dnia używania ( przekazywany serwisantowi w Kraku, namiar od sklepu ) i tak cztery razy - usterka się odnawiała. Napisałem do sklepu epistołę ... otrzymałem maila od Magdy_C z informacją by wysłać komputer do serwisu Fellows, a jak tylko przyjdzie zostanie wymieniony na nowy - był początek grudnia.
Pod koniec stycznia zacząłem wydzwaniać do serwisu, słyszałem różne wyjaśnienia, co rusz inne, w końcu gdy usłyszałem, że właściwie nie są w stanie mi powiedzieć kiedy przyjdzie partia komputerów z której będą mogli wysłać sztukę do mnie ... po dwóch dniach mała paczuszka przyszła :)
i działa, podmieniłem soft jak się nowy ukazał, ale nie znalazłem w nim opcji możliwości wyłączenia po deco napisu surface. Jak się pojawi upgrade, to pewnie też go odpalę. A ponieważ soft generowany jest dla każdego urządzenia ( wg numeru ) to wolałbym nie dawać możliwości identyfikacji mojego egzemplarza, tak na wszelki wypadek
Jedni czekają na Czarnego trzy miesiące, ja czekałem w sumie osiem :papa:
 
 
piotr_c 



Kraj:
Poland

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 3070
Skąd: Neverland
Wysłany: 05-02-2016, 00:05   

al_fik napisał/a:
to wolałbym nie dawać możliwości identyfikacji mojego egzemplarza, tak na wszelki wypadek


Nie proszę o podanie numeru SN na forum. Wyślij proszę numer seryjny do mnie na priva. Chciałbym sprawdzić szczegóły tej sprawy.
 
 
al_fik 

Stopień: kilka
Kraj:
Poland

Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 248
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-02-2016, 15:42   

poszło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko
FORUM-NURAS topic RSS feed