Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki kompresor nurkowy do domowego użytku?
Autor Wiadomość
HulkGryz 


Stopień: MAM :)
Kraj:
Poland

Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 77
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-07-2012, 18:18   Jaki kompresor nurkowy do domowego użytku?

Witam,
nie znam się totalnie na kompresorach, więc chciałbym skorzystać z wiedzy forumowiczów i podpytać co nieco zanim zdecyduje się na zakup używki :) Acha i chciałbym oczywiście wydać możliwie najmniej, czyli max 5tyś, ale żeby butla nie ładowała się dłużej niż ok 30min.

1. Jaki kompresor polecacie do domowego użytku do bicia ok 10-30 butli 15l/200bar tygodniowo?
2. Na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie?
3. Czy silnik elektryczny, czy spalinowy?
4. Jakie są szacowane koszty eksploatacji rocznej takiego urządzenia. Chodzi mi tu o to, czy robi się jakies przeglądy, czy coś???
5. Czy warto kupować tzw banki powietrza przy domowym użytkowaniu?
6. Czy są jakieś "mniejsze", "domowe"wersje kompresorów, żeby nie ważyły od razu tony? :)

Może pytania dla niektórych tendencyjne, ale jak mówiłem nie mam o tym w tej chwili jeszcze totalnie pojęcia, więc proszę o wyrozumiałość. Za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi z góry dziękuję :)

Pozdrawiam


Michał
 
 
ramzes78 


Stopień: Rekreacyjny
Kraj:
Poland

Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 319
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-07-2012, 18:23   

Jak kiedyś podpytywałem to polecano mi Gery po przeróbkach u Piórewicza.
Odpuściłem ze względu na warunki mieszkaniowe, więc na resztę pytań muszą odpowiedzieć ci co takowy sprzęt zakupili.
 
 
pawelk282 

Kraj:
Albania

Dołączyła: 25 Lis 2009
Posty: 187
Skąd: ....
Wysłany: 12-07-2012, 19:20   

Pytanie nr 1 wyklucza sie z nr 6 :