Dołączył: 26 Gru 2004 Posty: 131 Skąd: Wodny Świat
Wysłany: 08-09-2015, 18:15
Cordur Soft Ocean Pro.
Używam trzech skafandrów suchych, starego Xenona Kelweit, Cresh-neoprenowego Mobbysa i właśnie najnowszy nabytek Cordur Soft. Na dzisiaj jest ten jest najlepszy, najwygodniejszy i nie ustępuje o wiel droższym skafandrom suchym bardziej znanych marek. Stosunek cena jakość jest najlepszy.
Warto przymierzyć i spróbować.
no cóż, po dzisiejszej rozmowie wiem jakiego skafandra bym na pewno nie kupił: SANTI!
oba skafandry to samo są w rocznym serwisie - oba wymagały łatania, jeden wrócił i dalej cieknie, odesłany z powrotem na serwis - teraz w obu wymienią zamki, bo są wadliwe i ciekną. Zastanawiam się gdzie jest ta mityczna jakość santi? coraz pewniejszy jestem, że wybór santi to był fatalny pomysł. Cóż z serwisu w PL na miejscu jak ciągle są jakieś problemy i zamiast nurkować popijam sobie kawę w kolejny zmarnowany weekend. Do tego wszystko trwa i trwa i trwa.... żona jest aktualnie wściekła - 6 tys za skafander, który od początku cieknie i bawimy się w odsyłanie go do serwisu zamiast nurkować.
może taki mój pech, ale po raz kolejny przejechałem się na polskiej produkcji i kupiłem patriotyczny marketingowy bełkot, z drugiej strony samochód kupiony w salonie nie był polskiej produkcji a też okazał się bublem
chyba muszę ostrzegać współnurkujących, że przynoszę pecha i w mojej obecności wszystko się pi....., może trzeb się zając szachami czy coś....
Ostatnio zmieniony przez wiecznychlopiec 15-09-2015, 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Miałem przyjemność dzisiaj testować dwa skafandy: Santi elite i Bare (nie pamiętam modelu, ale taki sam lub podobny materiał jak w santi - lekki, cienki).
Co zauważyłem.. nic. W obydwóch nurkuje się tak samo.
Nie ma problemu z działaniem zaworów, jedynie co mogę powiedzieć, to może w bare wolniej dodawało powietrze (ale czy to wada czy zaleta nie oceniam).
Obydwa skafandy, ze względu na lekki materiał pozwalają na bezproblemową obsługę zaworów w Twinie. Komfort nurkowania identyczny. Flexole bez najmniejszej różnicy.
Jedynie co to upewniłem sie, że nie chcę kryzy lateksowej, bo obenie używam neoprenowej.
Wiadomo, lateks zawsze nie wskazany
Podsumowując, najważniejszym aspektem w tym przypadku to serwis, żeby był w razie czego szybki i sprawdzony.
Podsumowując, najważniejszym aspektem w tym przypadku to serwis, żeby był w razie czego szybki i sprawdzony.
serwis santi:
mój suchy, przegląd roczny - 2 tygodnie, tak szybko tylko dzięki dealerowi, który dzwonił i prosił, dzwonił i prosił...
żony: 2 tygodnie - wraca nieszczelny, dalej cieknie, ponowna wysyłka i ponad 3 tygodnie czekania, i znowu dealer dzwoni i wywiera presję, w końcu jest. Nawet nie cieknie. wow...
u znajomego wymiana butów w espace - 5 tygodni czekania... - bez komentarza
bare - serwis w ciągu tygodnia (2 znajomych ), nogravity - na biegu jak jesteś miejscowy
@Yavox - naprawiony xdeep black popsuł sie po 1 nurkowaniu - na razie tylko jeden, drugi działa, ale patrzę z niepokojem w przyszłość. Kupiłem petrela, blacka traktuje już jako ciekawostkę, żonie tez chyba kupie petrela bo nie chcę się denerwować...
Ostatnio zmieniony przez wiecznychlopiec 27-09-2015, 22:16, w całości zmieniany 2 razy
Podsumowując, najważniejszym aspektem w tym przypadku to serwis, żeby był w razie czego szybki i sprawdzony.
serwis santi:
mój suchy, przegląd roczny - 2 tygodnie, tak szybko tylko dzięki dealerowi, który dzwonił i prosił, dzwonił i prosił...
żony: 2 tygodnie - wraca nieszczelny, dalej cieknie, ponowna wysyłka i ponad 3 tygodnie czekania, i znowu dealer dzwoni i wywiera presję, w końcu jest. Nawet nie cieknie. wow...
u znajomego wymiana butów w espace - 5 tygodni czekania... - bez komentarza
bare - serwis w ciągu tygodnia (2 znajomych ), nogravity - na biegu jak jesteś miejscowy
@Yavox - naprawiony xdeep black popsuł sie po 1 nurkowaniu - na razie tylko jeden, drugi działa, ale patrzę z niepokojem w przyszłość. Kupiłem petrela, blacka traktuje już jako ciekawostkę, żonie tez chyba kupie petrela bo nie chcę się denerwować...
Taaaaa. Tylko porównaj serwisy. Pamiętaj że przegląd robi nie tylko kilku ludzi z Polski. Serwis przerabia na bieżąco średnio 180 skafandrów( gdyż oprócz tego że tylko trylaminaty i chyba wszystkie marki suchych skafandrów to jeszcze przychodzą z różnych części globu. Zamek czy buty zmieniają nie tylko w skafandrach SANTI.Stąd czas oczekiwania).
zony cieknie a wcześniej piszesz że szczelny ale coś cieknie. Sprawdź kryzy, manszety może masz zawór niedokręcony lub zamek nie domknięty. W razie czego polecam kontakt z serwis@santidiving.com bezpośrednio.
A tak z ciekawości napisz mi na prv nu ery seryjne skafandrów to powie ci coś więcej
Taaaaa. Tylko porównaj serwisy. Pamiętaj że przegląd robi nie tylko kilku ludzi z Polski. Serwis przerabia na bieżąco średnio 180 skafandrów( gdyż oprócz tego że tylko trylaminaty i chyba wszystkie marki suchych skafandrów to jeszcze przychodzą z różnych części globu. Zamek czy buty zmieniają nie tylko w skafandrach SANTI.Stąd czas oczekiwania).
tylko powiedz co mnie to obchodzi jako klienta? mogą robić nawet 1000 serwisów skafandrów dziennie, dla klienta jest istotne tylko to jak długo będzie czekał na SWÓJ serwis a nie ile serwisów ogólnie robi firma.
bonku5 pyta właśnie o czas serwisu i dostaje dokładną odpowiedź.
a ja mogłem ponurkować w weekend tylko dzięki dealerowi, któremu serdecznie dziękuje za pomoc i pilotowanie sprawy oraz naciskanie na serwis.
Ostatnio zmieniony przez wiecznychlopiec 28-09-2015, 09:31, w całości zmieniany 2 razy
Taaaaa. Tylko porównaj serwisy. Pamiętaj że przegląd robi nie tylko kilku ludzi z Polski. Serwis przerabia na bieżąco średnio 180 skafandrów( gdyż oprócz tego że tylko trylaminaty i chyba wszystkie marki suchych skafandrów to jeszcze przychodzą z różnych części globu. Zamek czy buty zmieniają nie tylko w skafandrach SANTI.Stąd czas oczekiwania).
tylko powiedz co mnie to obchodzi jako klienta? mogą robić nawet 1000 serwisów skafandrów dziennie, dla klienta jest istotne tylko to jak długo będzie czekał na SWÓJ serwis a nie ile serwisów ogólnie robi firma.
bonku5 pyta właśnie o czas serwisu i dostaje dokładną odpowiedź.
a ja mogłem ponurkować w weekend tylko dzięki dealerowi, któremu serdecznie dziękuje za pomoc i pilotowanie sprawy oraz naciskanie na serwis.
Niestety tak jest. Nie da się z dnia na dzień. Terminy są. Ale pracujemy na o aby maksymalnie je przyspieszyć. Zawsze można podesłać klientowi jeśli za długo. Skafander DEMO. Mamy takie.
Niestety tak jest. Nie da się z dnia na dzień. Terminy są. Ale pracujemy na o aby maksymalnie je przyspieszyć. Zawsze można podesłać klientowi jeśli za długo. Skafander DEMO. Mamy takie.
nie oczekuje serwisu "z dnia na dzień" ale jak się odsyła cieknący skafander do reklamacji z dokładnym opisem co i jak i otrzymuje po 2 tygodniach dalej cieknący to kolejny serwis powinien być priorytetowy a nie ponad 3 tygodnie oczekiwania bo jest kolejka. Nie uważasz, że łącznie ponad 5 tygodni oczekiwania to trochę za dużo jak na reklamacje produktu, który ma 30 wizyt pod wodą? Nie wspominając o tym, że w połowie roku reklamowany był sam cieknący zawór upustowy i również 2 tygodnie czekaliśmy na nowy. Na szczęście wygląda na to, że teraz jest w końcu OK, zobaczymy dopiero za nią 2 nurki w końcu w "suchym skafandrze"
5 tygodni oczekiwania na wymianę butów u znajomego to też nie jest "z dnia na dzień"
cóż mam nadzieje, że to koniec perypetii ze skafandrem mojej żony
Niestety tak jest. Nie da się z dnia na dzień. Terminy są. Ale pracujemy na o aby maksymalnie je przyspieszyć. Zawsze można podesłać klientowi jeśli za długo. Skafander DEMO. Mamy takie.
nie oczekuje serwisu "z dnia na dzień" ale jak się odsyła cieknący skafander do reklamacji z dokładnym opisem co i jak i otrzymuje po 2 tygodniach dalej cieknący to kolejny serwis powinien być priorytetowy a nie ponad 3 tygodnie oczekiwania bo jest kolejka. Nie uważasz, że łącznie ponad 5 tygodni oczekiwania to trochę za dużo jak na reklamacje produktu, który ma 30 wizyt pod wodą? Nie wspominając o tym, że w połowie roku reklamowany był sam cieknący zawór upustowy i również 2 tygodnie czekaliśmy na nowy. Na szczęście wygląda na to, że teraz jest w końcu OK, zobaczymy dopiero za nią 2 nurki w końcu w "suchym skafandrze"
5 tygodni oczekiwania na wymianę butów u znajomego to też nie jest "z dnia na dzień"
cóż mam nadzieje, że to koniec perypetii ze skafandrem mojej żony
Zgadzam się trochę długo. Zawór apkes zy si tech. Wysoki czy niski jesli apeks.
Co do terminów się zgadzam. Obecnie nad tym intensywnie pracujemy aby skrócić czasy. Prośba. Czy mógłbyś mi wysłać na pw. Numery skafandrów. Chciałbym prześledzić historię serwisową. Bo serwis ok czas. ALe zawór jak cieknia apeks ząłatwia się praktycznie od ręki.
Nie uważasz, że łącznie ponad 5 tygodni oczekiwania to trochę za dużo jak na reklamacje produktu
1. Moim zdaniem to za dużo.
2. Tym bardziej, że jest par serwisów, które robią to zdecydowanie szybciej.
3. Od strony formalnej jednak: czy to długo zależy od tego jak umówimy się co do warunków serwisu (jeżeli ma być w 10 tygodni z zrobią w 5 to super, jeżeli ma być w tydzień - kicha ).
Szyderca napisał/a:
Pamiętaj że przegląd robi nie tylko kilku ludzi z Polski. Serwis przerabia na bieżąco średnio 180 skafandrów( gdyż oprócz tego że tylko trylaminaty i chyba wszystkie marki suchych skafandrów to jeszcze przychodzą z różnych części globu.
To brzmi trochę kuriozalnie - why should I care?
Ostatnio zmieniony przez grol 28-09-2015, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Podsumowując, najważniejszym aspektem w tym przypadku to serwis, żeby był w razie czego szybki i sprawdzony.
serwis santi:
mój suchy, przegląd roczny - 2 tygodnie, tak szybko tylko dzięki dealerowi, który dzwonił i prosił, dzwonił i prosił...
żony: 2 tygodnie - wraca nieszczelny, dalej cieknie, ponowna wysyłka i ponad 3 tygodnie czekania, i znowu dealer dzwoni i wywiera presję, w końcu jest. Nawet nie cieknie. wow...
u znajomego wymiana butów w espace - 5 tygodni czekania... - bez komentarza
bare - serwis w ciągu tygodnia (2 znajomych ), nogravity - na biegu jak jesteś miejscowy
@Yavox - naprawiony xdeep black popsuł sie po 1 nurkowaniu - na razie tylko jeden, drugi działa, ale patrzę z niepokojem w przyszłość. Kupiłem petrela, blacka traktuje już jako ciekawostkę, żonie tez chyba kupie petrela bo nie chcę się denerwować...
Cześć,
rozumiem, że skafandry Santi też już traktujesz jako ciekawostkę, na równi z xdeepem. W końcu awaryjność i terminy usunięcia awarii kosmiczne. Jakie skafandry zamierzasz kupić, żeby się już nie denerwować ?
Pozdrawiam.
Tomek
Wiek: 60 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 3724 Skąd: Katowice
Wysłany: 29-09-2015, 17:42
W kwestii serwisu Santi (Gdynia) chyba muszę się odezwać. Moim zdaniem się poprawiło. Wiekszośc bieżących drobnych napraw skafandrów realizuje sam, ale w związku ze słaba trwałościa Santi prze lata parę razy korzystałem z serwisu i nie miałem i nie mam zastrzeżeń, co wiecej, uważam, że od pewnego czasu wyraźnie widać poprawe procedur wewnetrznych.
Nie znam nowych i najnowszych modeli - ale w starszych słabe punkty to zamek i przecierająca sie szmata. Z TZip em szału nie ma - częstotliwość przecieków zamka pozostała stała, tylko miejsca przecieku sie zmieniły - nie wiem czy wole mieć mokry rękaw czy mokre majtki...
Czas serwisu dwóch skafandrów obejmujący wymiane butów, zamków, kryz i drobne przecieki przy okazji, wynoszący 22 dni brutto (z przesyłkami w obie strony) uważam za przyzwoity.
Ostatnio zmieniony przez TomM 29-09-2015, 17:44, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24 godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko