każdy może sam sobie zdecydować ile może czekać na serwis swojego skafandra pod warunkiem, że dokonując zakupu będzie wiedział o jakich czasach mówimy.
grol napisał/a:
3. Od strony formalnej jednak: czy to długo zależy od tego jak umówimy się co do warunków serwisu (jeżeli ma być w 10 tygodni z zrobią w 5 to super, jeżeli ma być w tydzień - kicha ).
zgadza się, dokonując zakupu słyszałem o max 2 tygodniach a zwykle kilku dniach od kilku znajomych użytkujących te skafandry i spodziewałem się właśnie czegoś takiego - było to jedno z najważniejszych kryteriów wyboru. Takie czasy jakie są teraz i jakich doświadczyła moja żona w opisanej sytuacji są nie do zaakceptowania dla nas. Mamy po 1 skafandrze i pewnie gdybym miał drugi to bym się nie przejmował bo mógłbym nurkować w zapasowym a próg mojej akceptacji czasu serwisu byłby inny.
TomKur napisał/a:
Cześć,
rozumiem, że skafandry Santi też już traktujesz jako ciekawostkę, na równi z xdeepem. W końcu awaryjność i terminy usunięcia awarii kosmiczne.
santi:
mam próbkę 2 skafandrów santi w domu, jeden się popsuł drugi nie, to daje awaryjność na poziomie 50% na takiej próbie, 5 tygodni i dwukrotna odsyłka suchego do naprawy w celu usunięcia awarii to niezbyt dobra laurka
xdeep
mam 2 BT oba popsuły się jednocześnie - czyli awaryjność 100%, 3 tygodnie oczekiwania na naprawę i po 1 nurkowaniu rzekomo naprawiony komputer nawala ponownie - takie same objawy. Czyli awaryjność 150%
zauważ, że w tym drugim przypadku 3 tygodnie oczekiwania na serwis nie jest problemem ponieważ nie wyłącza mnie z nurkowania (mam inne kompy). Ale to ja jako klient decyduje jaki czas oczekiwania na serwis mogę zaakceptować dla jakiego produktu.
Co nie zmienia faktu, że ponowna naprawa kompa potrwa - na razie nie wiem ile.
TomKur napisał/a:
Jakie skafandry zamierzasz kupić, żeby się już nie denerwować ?
Pozdrawiam.
Tomek
z naszym pechem (moim i żony) to chyba nie jest ważne jaka to będzie firma i tak coś się stanie. Ostatnio rozmawialiśmy ze znajomym, który ma centrum i twierdzi, że w ciągu ostatniego roku nie zdarzyło się wszystkim jego klientom razem wziętym tyle problemow ze sprzętem, awariami i innymi sytuacjami nie związanymi z nurkowaniem (np. samochód) co naszej dwójce uwierz mi, że problemy z cieknącym suchym są niczym przy problemach z nowym samochodem (jedyny taki problem w skali całej produkcji - żeby nie było, że konfabuluje wadę potwierdził rzeczoznawca itd. Wadę skafandra potwierdził dealer na nurkowaniu i duża grupa świadków, wady xdeep mam udokumentowane zdjęciami. Staram się nie myśleć, że to jakaś choroba psychiczna dlatego czasem pytam się postronnych czy na pewno coś jest nie tak z jakąś rzeczą a nie z moją głową
staram się do tych wszystkich problemow na luzie podchodzić (znaczy kupiłem sobie jakieś mocne prochy ale mam nadzieje, że pech się po prostu skończy, albo przejdzie na kogoś innego
w totka gram, ale wygrać nie mogę
Ostatnio zmieniony przez wiecznychlopiec 29-09-2015, 19:38, w całości zmieniany 4 razy
@wiecznychłopiec, gdyby nie to, że przynosisz pecha to zaproponowałbym Ci pomarańczkę, tutaj z serwisem nie ma żadnych problemów, po 3-4 dniach masz skafander z powrotem w domu (wiem to z autopsji), ale obawiam się, że ... jak kupisz to także tutaj wydłużą się czasy oczekiwania
koledzy wiem ze temat wyboru SS walkowany juz byl niejednokrotnie - nie zamierzam meczyc buly kolejny raz
Chcialem tylko spytac jakie macie zdanie o No gravity jako firmie? Przymierzam sie do wersji traveler i widze ze ciezko o jakies opinie w sieci. Predzej znalazbym cos o modelu baltic - ktorego z tego co widze producent juz nawet nie ma na stronie (jest tylko traveler i professional).
Jakby ktos korzystal z tego sprzetu i cos skrobnal od siebie byloby milo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24 godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko