Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Santi serwis suchego - opinie
Autor Wiadomość
sobolaqe 

Stopień: TDI FullTMX
Kraj:
Poland

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-05-2016, 19:31   Santi serwis suchego - opinie

Mam takie pytanie ktore nie ma na celu absolutnie rozpoczynania jakiejs burzy tylko raczej zaczerpniecia opini.

W ciagu ostatnich 2-3 mies kilka suchych z mojego otoczenia pojechalo do Santi na przeglad i niestety ale nie wyglada to najlepiej jesli chodzi o podejscie do klienta i czas realizacji.

O ile jestem w stanie zrozumiec ze moga miec przejsciowe problemy czasowe w zwiazku z duzym ruchem przed sezonem to ogolnie calosciowe podejscie do klienta ktory wysyla suchy na przeglad/serwis jest slabe.

Przed wyslaniem mailowy kontakt jest w miare OK, dostajemy infromacje np ze suchy przejdzie probe cisnieniowa 3 dni po trafieniu na serwis a dalej informacja jest wysylana do klienta ktory podjemuje decyzje co dalej.
Do tego momentu wszystko jest OK ale dalej niestety jest gorzej.

Po wyslaniu suchego kontakt mozna powiedziec sie urywa. W kilku znanych przypadkach mailowo praktycznie nie ma opcji zeby sie dowiedziec jaki jest status. Trzeba dzwonic, jak juz sie uda dodzwonic to jesli mamy szczescie informacje uzyskamy jesli nie musimy czekac na kontakt. Ogolnie znane mi przypadki do od 3 do 4 tygodni od momentu wyslania do pierwszej informacji o stanie suchego i to kontakcie zainicjowanym przez klienta.

Po tym etapie dostajemy wycene i podjemujemy decyzje co dalej i tutaj najczesciej znowu nastepuje cisza.... po kilku czy kilkunastu dniach podejmujemy znowu probe kontaktu z Santi i dostajemy informacje ze aaaa juz jest suchy gotowy(dobra informacja tylko szkoda ze sami musimy o to zapytac, albo ze czas realizacji to do 20 dni(gorsza informacja :)

Ogolnie ze znanych mi przypadkow zaden suchy nie wrocil z przegladu w czasie krotszym niz 3 tygodnie a znam przyklad ze suchy dopiero po miesiacu trafil na probe cisnieniowa i wroci do wlasciciela najprawdopodobniej po prawie po 2 miesiacach.

No i tak mysle czy tylko ja i moi znajomi mamy takiego pecha, moze to okres tez taki kiepski ze po zimie poszly suche do serwisu a tutaj sezon za pasem a moze po prostu to norma obecnie.
Dawniej takich problemow z serwisem nie bylo wiec cos sie zmienilo i niestety w naszym odczuciu na gorsze.

Ja rozumiem ze mozna miec chwilowe urwanie glowy ale z szacunku dla klienta warto by bylo sie odezwac do klienta i go poinformowac ze bedzie to zrobione chwile pozniej a nie zeby klient po miesiacu gdzie na maile nie otrzymuje odpowiedzi, musial dzwonic i sie dopytywac co z jego suchym.

Stad tez jestem ciekawy jakie sa wasze opinie i doswiadczenia :)
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe 10-05-2016, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomcio910 

Kraj:
Uzbekistan

Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 119
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-05-2016, 06:47   

kilka razy wysyłałem suchar Bare na serwis to wszystko trwało 4-5 dni z czego 2 dni to przesyłka.....Ogólnie Santi to przerost formy nad treścią ...nie warte swojej ceny.....
Ostatnio zmieniony przez Tomcio910 11-05-2016, 06:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FABER 



Stopień: DiveLife
Kraj:
USSR

Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 674
Skąd: MORDOR
Wysłany: 11-05-2016, 07:35   

7 dni caly serwis. Wymiana zamka, drobne naprawy. B2B jestem bardzo Si z serwisu i obslugi. BTW na Zakrzu w ten weekand sa DD bedzie pewnie menager serwisu wiec moze porozmawiaj dobrze i wszytsko Ci wytłumaczy i wyjaśni. Nie wiem czy byłeś w Gdyni i widziałeś skale hale produkcyjna/serwis/sklep/biura. Ja byłem. To nie mieści sie w garażu jak produkcja azona...jestes z Krk jedz w weekand i spotkaj sie z Jackiem bedzie najlepiej
Ostatnio zmieniony przez FABER 11-05-2016, 07:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawel71 

Stopień: Szuwarek
Kraj:
Poland

Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 191
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-05-2016, 08:12   

A co ma do czasu realizacji informacja, że mają duże magazyny. Opinie o długości trwania serwisowania są dość powszechne i to jest prawda. Żeby nie było mają bardzo fajny produkt, bardzo fajnie go rozwijają.
 
 
Yavox 



Stopień: T1 (GUE nTmx)
Kraj:
Poland

Wiek: 48
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 3419
Skąd: Warszawa / Józefów
Wysłany: 11-05-2016, 08:37   

W przypadku serwisowania mojego suchego (wymiana w starym Espace kieszeni na model z Elite, bo stare mnie wq....ły) rzeczywiście był bałagan.



1. Oddałem do sklepu w W-wie. Otrzymałem informację o maksymalnym terminie, w jakim naprawa zostanie zrobiona.


2. Na jakiś czas przed terminem zadzwoniłem. Został mi podany nowy termin, o tydzień późniejszy niż ten zadeklarowany pierwotnie. Nie przejąłem się, bo w międzyczasie odwołał mi się weekend nurkowy i skafander przestał być potrzebny, nie było się o co awanturować.


3. Zadzwoniłem kilka dni później. Dostałem telefon komórkowy ponoć do szefa serwisu w Trójmieście, żebym się bezpośrednio u niego dowiadywał.

- Z jednej strony dobrze, bo skróciła się droga informacji - jak ktoś ma i tak dzwonić do innej osoby u siebie w firmie a potem do mnie oddzwaniać żeby przekazać, czego się dowiedział, to lepiej to załatwiać bez pośredników.

- Z drugiej strony do dupy, bo co mnie obchodzi, kto się z kim komunikuje. Jak dzwonię do spożywczaka czy mają szynkę, to nie dają mi telefonu do zaopatrującego ich sklep rzeźnika, żeby on mi odpowiedział, kiedy do sklepu będzie od niego wychodziła szynka.

Uważam, że tu powinien być jakiś workflow - ktoś daje zlecenie, jest zakładany ticket na usługę serwisową, do podejrzenia w systemie jest aktualny status itp. Ale OK, takie rzeczy to nawet nie w Erze, może kiedyś.


4. Otrzymanej przeze mnie komórki nikt nie odebrał. Nigdy :)

5. Dzwonię do sklepu. Dostaję numer na centralę Santi.

6. Dzwonię na ogólny na centralę. Przełączają na serwis.

7. Informacja: było zrobione już w zeszłą środę (jest kolejny wtorek) ale są nieszczelności na suwaku i czy wymieniać. Mówię, że nie wymieniać, bo ja uważam, że nie cieknie. Ok, w takim razie wysyłamy. Może nie dzisiaj, bo nie ma innych rzeczy do wysłania, a nie będziemy wysyłać paczki tylko z Twoim skafandrem, ale jutro lub pojutrze wyjdzie na pewno, sklep się będzie kontaktował.

Ogólnie bardzo miła rozmowa, ale co mnie obchodzi, że jest za mało paczek, żeby mój skafander wysłać - WTF? Ja rozumiem, w nurkowaniu między klientami a producentami/dystrybutorami/instruktorami itp. są często bardzo bliskie relacje - ale ze względów wizerunkowych może jednak nie o wszystkim powinno się mówić klientowi?



8. Jutro i pojutrze minęło, i jeszcze chyba z dzień czy dwa. Dzwonię do sklepu. Nie ma. Dzwonię na ogólny do Gdańska.


9. Informacja: skafander jest zrobiony, ale są nieszczelności na suwaku i czy wymieniać. Mówię, że nie wymieniać, bo ja uważam, że nie cieknie. Ok, w takim razie wysyłamy. :)


10. Skafander dociera do W-wy. Jadę odebrać. Kieszenie wszyte super, cudo. Widzę jakieś łatki od spodu w miejscach, gdzie ich wcześniej nie było - czyli jakieś drobne naprawy zostały wykonane ekstra - gdzieś pewnie była dziurka, zostało z automatu podklejone. Rewelacja, tego bym oczekiwał.


11. Dziewczyna wystawia w sklepie fakturę. Robi literówkę. Nie przyjmuję faktury, bo się nie będę użerać ze swoją księgową. Dziewczyna nie może sama poprawić ani anulować ani wystawić nowej.


12. Po weekendzie dostaję prawidłowo wystawioną fakturę w PDF mailem. Sprawa załatwiona. W cenie uwzględnione zniżki za StayDryClub i tak dalej.



Ogólnie:
- produkt bardzo dobry
- usługa dobrze wykonana
- proces obsługi klienta niestabilny: czasem świetnie a czasem do bani- czyli tak jak wszędzie.
 
 
anarchista
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2016, 08:51   

Czy fabryka Mercedesów serwisuje każdego Merca ?
Czy teraz jest sezon napraw skafandrów ?

Mój głos w dyskusji dotyczącej serwisu Santi, poprosiłem Tomka o suwaki i wysłał.
Dzięki temu mam mały zapas. dla siebie i znajomych.
Dlatego zachęcam do samodzielnych napraw, trwa to krócej. Daje też możliwość naprawienia sprzętu na wyjeździe.

pozdrawiam rc
 
 
sobolaqe 

Stopień: TDI FullTMX
Kraj:
Poland

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-05-2016, 09:35   

Ale ja nie krytykuje Santi na calej lini ze w ogole jest zle i nie dobrze.
Rozwijaja sie i bardzo mnie to cieszy, oby tak dalej.
Ciesze sie ze polska firma tak sie rozwija a i z ich produktow jestem zadowolony.

Tylko mam wrazenie ze rozwijajac produkcje, serwis i jego moce przerobowe zostaly w tyle i sie to teraz msci ba ogolnym odbiorze firmy.
Bo juz slysze powoli glosy ze to jest nie powazne podejscie i przy wymianie suchego zastanowi sie ktos nad inna firma. Jestem to troche w stanie zrozumiec ze jesli ktos czeka 2 mies na serwis suchego moze byc nie zadowolony.

Moj post nie ma na celu obrzucanie kogokolwiek blotem a raczej zwrocenie uwagi na problem organizacyjny ktory mam nadzieje ze zostanie przez wlascicieli zauwazony i rozwiazany zeby nie rzutowalo to na cala marke.

[ Dodano: 11-05-2016, 10:39 ]
anarchista napisał/a:
Czy teraz jest sezon napraw skafandrów ?


Mimo wszystko uwazam ze 2 mies okres oczekiwania jest zdecydowanie za dlugo nawet jak na sezon.
Ale przedewszystkim kuleje tutaj komunikacja firma>klient.
Wielokrotnie slysze glosy ze jak by ktos po tygodniu zadzwonil ze status jest taki i taki i jeszcze to chwile potrwa to by to wygladalo diametralnie inaczej.

A tutaj na maile nie odpowiadaja, trzeba dzwonic i sie dopytywac co tez nie jest takie latwe.

anarchista napisał/a:

Dlatego zachęcam do samodzielnych napraw, trwa to krócej. Daje też możliwość naprawienia sprzętu na wyjeździe.


Kazdy robi co uwaza ale ja kupilem produkt z 5 letnia gwarancja i w przypadku jakis problemow chce to wyslac do producenta zeby to sprawdzili i zrobili dobrze.
I robia dobrze tylko niestety kilka innych aspektow okolo serwisowych jest na minus.
 
 
FABER 



Stopień: DiveLife
Kraj:
USSR

Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 674
Skąd: MORDOR
Wysłany: 11-05-2016, 10:45   

Paweł pojedź zobacz zrozumiesz. :beer3:
 
 
anarchista
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2016, 10:55   

sobolaqe napisał/a:
Moj post nie ma na celu obrzucanie kogokolwiek blotem a raczej zwrocenie uwagi na problem organizacyjny ktory mam nadzieje ze zostanie przez wlascicieli zauwazony i rozwiazany zeby nie rzutowalo to na cala marke.
Spokojnie nie traktuję Twojego postu jak obrzucanie błotem.
sobolaqe napisał/a:
A tutaj na maile nie odpowiadaja, trzeba dzwonic i sie dopytywac co tez nie jest takie latwe.
W sprawie poza produkcyjnej, mogłem chwilę porozmawiać przy okazji "Podwodnej Przygody".
sobolaqe napisał/a:
ja kupilem produkt z 5 letnia gwarancja
To jesteś w pełni uprawniony do dręczenia ich, w każdy sposób, w godzinach pracy.

pozdrawiam rc
 
 
Pawel71 

Stopień: Szuwarek
Kraj:
Poland

Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 191
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-05-2016, 14:04   

FABER napisał/a:
Paweł pojedź zobacz zrozumiesz. :beer3:


Chętnie bym zobaczył. A tak na marginesie można im tylko pogratulować tego co osiągnęli. Serwis nieco utyka ale ... - mam kilka produktów od nich i nie ma się do czego przyczepić. Ja jak serwisuje SS to robię to z pewnym wyprzedzeniem. Poza tym trzymam kciuki oby więcej takich na rynku.

Ps. A jak na poważną firmę przystało serwis też poprawią za co również trzymam kciuki.
 
 
FABER 



Stopień: DiveLife
Kraj:
USSR

Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 674
Skąd: MORDOR
Wysłany: 11-05-2016, 14:07   

Maja nawet bar z piwkiem i winkiem. Bedziesz w Gdyni odwiedź miejsce bo warto. Na własne oczy zobaczysz dobrze działająca maszynę. I ilości przy których każda firma czasami sie gubi. Każda. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko
FORUM-NURAS topic RSS feed