Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 973 Skąd: Connecticut, USA
Wysłany: 18-09-2017, 15:08 obsluga klienta
W czasach, gdy kazdy nowy gadzet, reklamowany jest, jako najlepsza rzecz od czasu wynalezienia kola, uwazam, ze uczciwa, spontaniczna (niezamowiona) opinia uzytkownika warta jest wiecej niz miesiace kampanii reklaowej.
Nierzadko, zdarza sie ze, zamawiasz "najlepszy na swiecie produkt", a to co przychodzi okazuje sie bublem, zarowno w sferze wykonawczej, jak i materialowej. Kiedy probujesz reklamowac wadliwy wyrob, okazuje sie, ze tzw. obsluga klienta nie istnieje.
Tym bardziej wiec, jezeli zdarzy sie ze, twoje doswiadczenie z firma, jest absolutnie pozytywne, nalezy te rzadkie przypadki upubliczniac.
Oto jeden z takich pozytywnych przypadkow.
Jestem nurkiem zawodowym i noz jest jednym z moich, podstawowych narzedzi. Dawno temu juz, wybralem model Atlantic Salt, firmy Spyderco. Noz jest z dobrej stali, dlugo pozostaje ostry, absolutnie nie rdzewieje, jest zolty i dobrze widoczny, nawet w warunkach slabej widocznosci. Preferuje wersje z ostrzem zabkowanym. Sa one trudniejsze do ostrzenia, ale firma Spyderco oferuje bezplatne profesjonalne ostrzenie, tak dlugo jak dlugo posiadasz noz. Placisz tylko drobna sume za przesylke.
Mam dwa takie noze, zaczepiene karabinkiem na D-ringach mojej zawodowej uprzezy. Ten, po prawej stronie, jest zarezerwowany tylko do sytuacji awaryjnych. Ten, po lewej, sluzy do prac biezacych. Kiedy ten ostatni robi sie tepy, wysylam go do firmy, w celu naostrzenia. Kiedy wraca, ostry, jak nowy, wedruje na prawa strone. W ten sposob noze pozostaja w rotacji.
W ramach mojego najswiezszego projektu, zostalem poproszony o objecie stanowiska formana, czyli naszego brygadzisty nurkowego. Poniewaz, chwilowo, nie nurkuje, uznalem, ze jest to dobry moment na wyslanie obydwu nozy do producenta.
Moje noze sa uzywane w trudnych warunkach i na pewno nie sa oszczedzane. Ostrza nigdy nie sa czyszczone, noze czesto pelne sa piasku, czy mulu. Niejednokrotnie krojac cos, w warunkach braku widocznosci zdarzylo mnie sie uderzyc ostrzem w skale, beton czy stalowa line. Rekojesci noza pokryte kiedys wupukla kratka, ulatwiajaca chwyt, staly sie plaskie, wypolerowane tarciem o skaly, czy elementy nabrzeza.
W wiekszosci wypadkow, czas, od wyslania noza, do jego powrotu, waha sie pomiedzy 10, a 14 dni.
W tym przypadku, po 18 dniach, zadzwonilem do dzialu obsugi klienta.
"Twoje noze sa juz w drodze. Bardzo przepraszamy, ze trwalo to tak dlugo."
"Nie ma sprawy. Dziekuje."
Przesylka dotarla dwa dni pozniej i gdy ja otworzylem, znalazlem w niej, list z przeprosinami za zbyt dlugie zalatwianie sprawy i .....dwa nowiusienkie noze Atlantic Salt.
To sie nazywa obsluga klienta!
A Spyderco ma klienta na cale zycie.
anarchista [Usunięty]
Wysłany: 18-09-2017, 22:10
TomekR napisał/a:
Nierzadko, zdarza sie ze, zamawiasz "najlepszy na swiecie produkt", a to co przychodzi okazuje sie bublem, zarowno w sferze wykonawczej, jak i materialowej. Kiedy probujesz reklamowac wadliwy wyrob, okazuje sie, ze tzw. obsluga klienta nie istnieje.
W bieżącym Nuras.Info, jest artykulik o Elektrozaworach str 64-74, możesz się dowiedzieć kto wciska kit, że jest fachowcem. Będziesz bardzo zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24 godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko