Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
obsluga klienta
Autor Wiadomość
TomekR 



Stopień: emeryt
Kraj:
Micronesia

Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 973
Skąd: Connecticut, USA
Wysłany: 18-09-2017, 15:08   obsluga klienta

W czasach, gdy kazdy nowy gadzet, reklamowany jest, jako najlepsza rzecz od czasu wynalezienia kola, uwazam, ze uczciwa, spontaniczna (niezamowiona) opinia uzytkownika warta jest wiecej niz miesiace kampanii reklaowej.

Nierzadko, zdarza sie ze, zamawiasz "najlepszy na swiecie produkt", a to co przychodzi okazuje sie bublem, zarowno w sferze wykonawczej, jak i materialowej. Kiedy probujesz reklamowac wadliwy wyrob, okazuje sie, ze tzw. obsluga klienta nie istnieje.

 

Tym bardziej wiec, jezeli zdarzy sie ze,  twoje doswiadczenie z firma, jest absolutnie pozytywne,  nalezy te rzadkie przypadki upubliczniac.

 

Oto jeden z takich pozytywnych przypadkow.

Jestem nurkiem zawodowym i noz jest jednym z moich, podstawowych narzedzi. Dawno temu juz, wybralem model Atlantic Salt, firmy Spyderco. Noz jest z dobrej stali, dlugo pozostaje ostry, absolutnie nie rdzewieje, jest zolty i dobrze widoczny, nawet w warunkach slabej widocznosci. Preferuje wersje z ostrzem zabkowanym. Sa one trudniejsze do ostrzenia, ale firma Spyderco oferuje bezplatne profesjonalne ostrzenie, tak dlugo jak dlugo posiadasz noz. Placisz tylko drobna sume za przesylke.

 

Mam dwa takie noze, zaczepiene karabinkiem na D-ringach mojej zawodowej uprzezy. Ten, po prawej stronie, jest zarezerwowany tylko do sytuacji awaryjnych. Ten, po lewej, sluzy do prac biezacych. Kiedy ten ostatni robi sie tepy, wysylam go do firmy, w celu naostrzenia. Kiedy wraca, ostry, jak nowy, wedruje na prawa strone. W ten sposob noze pozostaja w rotacji.

W ramach mojego najswiezszego projektu, zostalem poproszony o objecie stanowiska formana, czyli naszego brygadzisty nurkowego. Poniewaz, chwilowo, nie nurkuje, uznalem, ze jest to dobry moment na wyslanie obydwu nozy do producenta.

 

Moje noze sa uzywane w trudnych warunkach i na pewno nie sa oszczedzane. Ostrza nigdy nie sa czyszczone, noze czesto pelne sa piasku, czy mulu. Niejednokrotnie krojac cos, w warunkach braku widocznosci zdarzylo mnie sie uderzyc ostrzem w skale, beton czy stalowa line. Rekojesci noza pokryte kiedys wupukla kratka, ulatwiajaca chwyt, staly sie plaskie, wypolerowane tarciem o skaly, czy elementy nabrzeza.

 

W wiekszosci wypadkow, czas, od wyslania noza, do jego powrotu, waha sie pomiedzy 10, a 14 dni.

W tym przypadku, po 18 dniach, zadzwonilem do dzialu obsugi klienta.

"Twoje noze sa juz w drodze. Bardzo przepraszamy, ze trwalo to tak dlugo."

"Nie ma sprawy. Dziekuje."

Przesylka dotarla dwa dni pozniej i gdy ja otworzylem, znalazlem w niej, list z przeprosinami za zbyt dlugie zalatwianie sprawy i .....dwa nowiusienkie noze Atlantic Salt.

To sie nazywa obsluga klienta!

A Spyderco ma klienta na cale zycie.
 
 
anarchista
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2017, 22:10   

TomekR napisał/a:
Nierzadko, zdarza sie ze, zamawiasz "najlepszy na swiecie produkt", a to co przychodzi okazuje sie bublem, zarowno w sferze wykonawczej, jak i materialowej. Kiedy probujesz reklamowac wadliwy wyrob, okazuje sie, ze tzw. obsluga klienta nie istnieje.
W bieżącym Nuras.Info, jest artykulik o Elektrozaworach str 64-74, możesz się dowiedzieć kto wciska kit, że jest fachowcem. Będziesz bardzo zadowolony.

pozdrawiam rc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko
FORUM-NURAS topic RSS feed