Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwszy sprzęt do nurkowania.
Autor Wiadomość
Lukas8 

Stopień: Bez stopnia.
Kraj:
Poland

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2018
Posty: 9
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-04-2018, 15:01   Pierwszy sprzęt do nurkowania.

Proszę o pomoc w odpowiedzi na kilka pytań. Jestem osobą początkującą i nie mogę się już doczekać mojego pierwszego nurkowania z aparaturą. Nurkowałem, ale na bezdechu, nigdy wcześniej nie miałem kontaktu ze sprzętem do nurkowania na dodatek z tak starym. Proszę o wskazówki dotyczące napełniania butli tlenowych. Nie mam pojęcia, jak i który zawór. Wiem, że to głupio wygląda, ale szukam w internecie odpowiedzi na moje pytania i jak na razie nie odnalazłem odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomocne wskazówki.
 
 
Fiktor 


Stopień: OWD
Kraj:
Poland

Wiek: 54
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 337
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2018, 15:43   

Lepiej pozostań przy freedivingu.
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1728
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 27-04-2018, 18:36   

Sprzęt fajny, sam na czymś takim nurkowałem, ale to były inne czasy.
Lepiej zbieraj kasę i kup coś porządnego.
Z tym będzie Ci ciężko regulować pływalnośc bo do żadnego jacketu tego raczej nie przyczepisz :(
 
 
 
anarchista
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2018, 21:16   

Lukas8 napisał/a:
i jak na razie nie odnalazłem odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomocne wskazówki.
Mało używana Junga. dla mnie przezroczysta konstrukcja. Posiada mutację strażacką ACW 2. Rosjanie stosują inny standard gwintów powietrznych. Dla mnie to żaden problem, nurkowanie na takim sprzęcie. Bez kursu możesz się szybko zabić, dlatego zacznij od właściwego szkolenia.

pozdrawiam rc
 
 
szuwarek 

Stopień: P1, EANx, RESCUE
Kraj:
Poland

Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 154