Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
jez. Szmaragdowe, Szczecin-Zdroje.
Autor Wiadomość
Łysy 


Stopień: IANTD IT
Kraj:
Poland

Wiek: 46
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 97
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-10-2006, 09:05   

nuras81 napisał/a:
a jak z temperatura wody, trzyma sie jeszcze na jakims poziome czy nie za bardzo?

Ok 11 stopni
 
 
iwiki 


Stopień: GUE T2
Kraj:
Poland

Wiek: 45
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 161
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-11-2006, 16:21   

Wlasnie wrocilem i widocznosc dzisiaj okolo 4metrow do 6-7 metrow ponizej gorsza. Temperatura wody trzyma sie 11 st C. Lepiej bylo siedziec pod woda niz wychodzic na ten deszcz ze sniegiem.
 
 
 
Łysy 


Stopień: IANTD IT
Kraj:
Poland

Wiek: 46
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 97
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-11-2006, 15:58   

iwiki napisał/a:
Wlasnie wrocilem i widocznosc dzisiaj okolo 4metrow do 6-7 metrow ponizej gorsza. Temperatura wody trzyma sie 11 st C. Lepiej bylo siedziec pod woda niz wychodzic na ten deszcz ze sniegiem.


Jeszcze nie wyjechałeś?. Ja wracam w sobotę to może w poniedziałek wyskoczymy gdzieś na nura?
Marek
 
 
komandos038 


Stopień: KDP/CMAS**(212)
Kraj:
Poland

Wiek: 53
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-04-2007, 23:07   

A juz myslałem ze Łysy to "inny Łysy" :-D którego dosc osobiscie znam :-D
bedac jeszcze w ZCN-ie :???:
A moze ktos mine zna skoro ktos tu napisal moj nick :-D

Co do szmaragdowego to mieszkam obok doslownie jakies ze 2 kilometry.
Czesto jezdzilem nurkowac tam, ale dalej niz na srodek sam sie nie wybieralem :???:
Nom moze teraz jak sobie kupilem kolowrotek z 65m linki :-D Moze sie zapuszcze troche dalej, choc zauwazylem jak bym sie tam czul jak w okopach :-D
Ale tam jest taki row - zreszta mam mape wyrobiska z przed zalania ;-)

Pozdra All ;-)

[ Dodano: 13-04-2007, 11:38 ]
Witam:) A może tak by dla odmiany na kopareczki?
do jaworzna:)
Pozdrawiam:)
 
 
 
depech64 


Stopień: CMAS*,DM...loading
Kraj:
Poland

Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 63
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-07-2007, 22:46   

Był ktoś ostatnio?
 
 
 
nuras81 


Stopień: OWD
Kraj:
Morocco

Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-07-2007, 19:27   

jakies dwa tygodnie temu, ogolnie wizura marna...na glebokoscie ok 6m brazowa zawiesina, powyzej woda zielonkawa i bardzo nieciekawa...na dodatek tego po powierzchni plywala lodka i wycinala wszystkie drzewa ktore wystawaly ponad wode.
 
 
Bogen 


Stopień: instruktor
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Lis 2004
Posty: 507
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-07-2007, 21:05   

nuras81 napisał/a:
jakies dwa tygodnie temu, ogolnie wizura marna...na glebokoscie ok 6m brazowa zawiesina, powyzej woda zielonkawa i bardzo nieciekawa


I tak jest nadal. W słoneczny dzień można jeszcze coś do 6 m zobaczyć. Niżej widoczność spada do zera.

[ Dodano: 10-11-2007, 21:43 ]
Zawiesina na 9m
Do około 6 m - 1-2 m
Do 6 m - 2 m
temp: 8st
 
 
 
depech64 


Stopień: CMAS*,DM...loading
Kraj:
Poland

Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 63
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-06-2009, 12:31   

Po wczorajszej burzy masakra;/
50cm widocznosci na wysokosci 6,5 metra

[ Dodano: 15-06-2009, 11:27 ]
Nadal "dupa blada"
Wysokosc 6,5
Widocznosc - Dlugosc ręki
 
 
 
Bogen 


Stopień: instruktor
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Lis 2004
Posty: 507
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-12-2009, 22:05   

05-12-2009

Widoczność: uczciwe 2m :lol:
Temperatura wody: 7st
Zawiesina: na 10m










Więcej fotek w Galerii Szmaragdowe 5 grudnia 2009r

[ Dodano: 14-03-2010, 19:42 ]
Kilka fotek z dzisiejszego nurkowania pod lodem.























Widoczność:

- 3-5m
- najlepsza widoczność płytko pod lodem oraz na około 5-7m
- zawiesina na 9-10m

Temperatura:


- Ciekawa sprawa, gdyż woda jakaś taka ciepła jest 8-)
- Pod lodem naturalnie 0-1st.
- Natomiast już na 2-3m komputer wskazywał 5st :roll:

[ Dodano: 01-07-2010, 23:15 ]
Hej.

Aktualizacja danych.
Warunki z dnia: 01.07.2010

Ciepło :mrgreen: , sporo ludzi, nieco mniej komarów, ze dwa psy... ;-)



Pod wodą:

Temperatura:
- powierzchniowo: 22st
- do 3m: 13st
- na 10m: 7st

Widoczność:
- do 3 m: całkiem miłe zaskoczenie - może ze 1-2m :-)
- do 6m: około 1m
- poniżej 6m: widoczność spada do zera... :-/











 
 
 
Moonspell 


Stopień: P1
Kraj:
Man Isle

Wiek: 35
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-08-2010, 18:39   

a jak jest aktualnie coś się poprawiło z widocznością, bo planuje nurka? :D
 
 
 
Bogen 


Stopień: instruktor
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Lis 2004
Posty: 507
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-09-2010, 20:29   

23.09.2010

Całkiem sympatyczne warunki. 8-)
Do około 3m - widoczność fajna. :-)
Głębiej 3 - 6m - średnio.
Poniżej 6 -7m robi się " nic " nie widać.
Temperatura: 15st

To warunki z prawej strony jeziora.
Ponoć z lewej strony głębiej, miejscami można było trafić na dobrą widoczność.











Szczecinian chętnych do poznania Szmaragdowego zapraszam TU

Kika fotek jeszcze TU
 
 
 
cejka78 

Stopień: DM
Kraj:
Poland

Wiek: 57
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-11-2010, 17:06   nurek jutro

cześć!
... a może jakiś nuras szczeciński ma plany nurkowe na jutro na Szmaragdowym...
planuję nura kontrolnego około 11-12 (wymieniałem zawór)
zapraszam
AS
 
 
Bogen 


Stopień: instruktor
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Lis 2004
Posty: 507
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-12-2010, 20:41   

Szmaragdowe zamarzło.

Fota z przed kilku dni:

 
 
 
Nadnaturalista 


Stopień: P2.PSS.PNA.PNO.PE
Kraj:
Poland

Wiek: 29
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Koszalin/Szczecin
Wysłany: 16-10-2018, 10:45   

Czy ktoś w tym roku będzie organizował cykl nurkowań na Szmaragdowym lub coś podobnego? Z chęcią bym się zanurzył :)
 
 
wiecznychlopiec 



Stopień: Seal Team PADI
Kraj:
Poland

Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 877
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2018, 11:05   

szmaragd raczej na spontanie :) jakieś popołudnie i myk na nura :)

ale chętnie, odezwij się na FB

we wrześniu wizura do 5m była rewelacja momentami 4m, poniżej 5m kompletne 0
 
 
wpawlicki 


Stopień: Generał
Kraj:
Poland

Wiek: 43
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 192
Skąd: Kamionki/Kołobrzeg
Wysłany: 19-10-2018, 07:45   

Bardzo chętnie też bym na Szmaragdowe wyskoczył, dajcie znać jak będziecie się wybierać. Szykuję się od lat, ale jakoś się nie składa.
 
 
Nadnaturalista 


Stopień: P2.PSS.PNA.PNO.PE
Kraj:
Poland

Wiek: 29
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Koszalin/Szczecin
Wysłany: 23-10-2018, 19:21   

Daj jakiś namiar na siebie :)
 
 
wpawlicki 


Stopień: Generał
Kraj:
Poland

Wiek: 43
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 192
Skąd: Kamionki/Kołobrzeg
Wysłany: 26-10-2018, 08:10   

Nadnaturalista, poszła PW
 
 
JedrzejGra 

Stopień: OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 26 Kwi 2021
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-04-2021, 13:24   

Ktoś nurkował ostatnio w Szmaragdowym?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko
FORUM-NURAS topic RSS feed