Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Oznaczenia automatów.
Autor Wiadomość
Kacper_Cz 

Stopień: OWSD
Kraj:
Poland

Wysłany: 22-06-2016, 10:39   Oznaczenia automatów.

Witam,
Jestem początkującym nurkiem, w związku z tym po użyciu opcji "szukaj" chciałem zapytać o oznaczenia używane często na forum.
Mianowicie chodzi mi o oznaczenia takie jak :
DST , atx40 , at20/ct20 , t20, tx40.
Są to oznaczenia automatów podstawowych czy też octopusów i jak rozróżnić te dwa typy ?
Dziękuje za odpowiedzi oraz za uwagi do mnie jeśli palnąłem jakąś głupotę.

wiecznychlopiec 

Stopień: Seal Team PADI
Kraj:
Poland

Wysłany: 22-06-2016, 10:52   

to modele I i II stopni Apeksa

jeśli poprzedzisz je nazwą producenta to google ładnie ci obrazek pokaże

I stopnie Apeksa to m.in DS4 i DST itd.
II stopnie: atx(...), XTX(...),
T(...) to automaty na ciepłe wody,
TX(...) to starsza seria XTX

octopus różni się od podstawowego automatu tylko kolorem obudowy

... to tak w skrócie

juwisz 

Stopień: AOWD, EAN
Kraj:
Ukraine

Wysłany: 22-06-2016, 10:53   

Różne modele automatów Apeksa, na zimne i ciepłe wody, na rynek niemiecki itd.
Podstawa to I stopień DS4, DST (obrotowa głowica) oraz II stopień ATX/XTX40, ATX/XTX50, ATX/XTX100, ATX/XTX200 i jeszcze kilka innych.
Seria 20 jest stara i nie widziałem w sklepach.
Konfiguracje automatów w sklepach są różne, np. DS4+ATX40+ATX40 lub DS4+XTX50+XTX40 itd.

Kacper_Cz 

Kraj:
Poland

Wysłany: 22-06-2016, 10:54   

Dziękuje wam bardzo za odpowiedź. Jesteście super. Teraz pytanie, czy dla początkującego możecie polecić któryś z tych automatów ?

martin 

Stopień: SealTeam
Kraj:
Germany

Wysłany: 22-06-2016, 11:40   

Do jakiej butli?

Kacper_Cz 

Kraj:
Poland

Wysłany: 22-06-2016, 11:43   

Butle będę pożyczał nie mam swojej.

wiecznychlopiec