Strona Główna FORUM-NURAS
Forum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: DarekS
05-12-2011, 19:15
Nagminne próby zalogowania sie na cudze konta
Autor Wiadomość
underwaterpassion 


Stopień: KLP
Kraj:
Norway

Wiek: 40
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 26
Skąd: Oslo
Wysłany: 28-01-2011, 19:27   

Czesc.
Otrzymalem emaila od admina forum ze moje konto bedzie zablokowane z powodu 3krotnej proby blednego zalogowania (booty..)
Jest juz na to jakies rozwiazanie czy tak bedzie dzialo sie od czasu do czasu?
pzdr
 
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1645
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 28-01-2011, 19:49   

Jezeli zastosowales sie i zmieniles login i jest inny niz nick to powinienes byc spokojny
 
 
 
underwaterpassion 


Stopień: KLP
Kraj:
Norway

Wiek: 40
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 26
Skąd: Oslo
Wysłany: 29-01-2011, 09:16   

Hej.
Przeciez w danych do rejestracji nie ma opcji login i nick..jest tylko jedna : "nazwa uzytkownika" (do logowania) .chodzi o to ze ta nazwe mam zmienic na inna ?
pzdr
 
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1645
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 29-01-2011, 13:21   

underwaterpassion napisał/a:
Hej.
Przeciez w danych do rejestracji nie ma opcji login i nick..jest tylko jedna : "nazwa uzytkownika" (do logowania) .chodzi o to ze ta nazwe mam zmienic na inna ?
pzdr

nicka nie zmienisz
wpisujesz nazwe do logowania
nick pozostaje bez zmian
 
 
 
Syrenka_013 



Stopień: NAUI/DAN/EFR instr.
Kraj:
Poland

Dołączyła: 04 Sty 2008
Posty: 773
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2011, 14:49   

DarekS napisał/a:
Z uwagi ze tych IP jest duzo masz je w zalaczniku


o rany, to ja chyba poddaje sie... az tak nie lubie bawic sie w detektywa... ale dzieki :tak:
 
 
tOmki 



Stopień: PADI, CMAS
Kraj:
Poland

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 482
Skąd: Pomorze
Wysłany: 09-02-2011, 09:24   

Wiadomo kiedy wrócą style ?
Bo już nie mogę patrzeć na to niebieskie "coś" :]
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1645
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 09-02-2011, 10:12   

tOmki napisał/a:
Wiadomo kiedy wrócą style ?
Bo już nie mogę patrzeć na to niebieskie "coś" :]
który Cię interesuje?
zrobię go w pierwszej kolejności
 
 
 
tOmki 



Stopień: PADI, CMAS
Kraj:
Poland

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 482
Skąd: Pomorze
Wysłany: 09-02-2011, 13:00   

SubBlack - dzięki :]
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1645
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 18-02-2011, 19:01   

tOmki napisał/a:
SubBlack - dzięki :]
sorry ze tak pozno ale juz masz
 
 
 
DarekS 



Stopień: prawie OWD
Kraj:
Poland

Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 1645
Skąd: N 53°46' E 20°29'
Wysłany: 19-02-2011, 12:20   

Otrzymuję od użytkowników maile, że wprowadzenie loginu nie podniosło bezpieczeństwa ponieważ nadal otrzymują maile o zablokowaniu konta z powodu 3 nieudanych prób zalogowania.
Mam wrażenie, że nie wszyscy zrozumieli po co jest login ale ja już prościej nie potrafię wytłumaczyć. Pisałem, że login powinien być inny niż nick bo w przeciwnym razie nie ma sensu wprowadzenie tej opcji gdyż dla szukających haseł bootów pozostaje do złamania tylko hasło gdyż login jest znany dzięki temu, że część użytkowników wybrała je identyczne jak nick.
Proponuję albo jako login korzystać z maila albo z innej nazwy aniżeli nick to podniesie bezpieczeństwo Waszych kont.
 
 
 
martin 



Stopień: SealTeam
Kraj:
Germany

Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2002
Posty: 7156
Skąd: Nürnberg/RFN
Wysłany: 19-02-2011, 18:24   

Jeszcze raz zasugeruje rozwiazanie z re-kapciem po 2 blednych probach. Zmiana jest prosta i do zrobienia w 5 minut.
 
 
Krzysztof1977 

Stopień: AOWD
Kraj:
Poland

Wiek: 41
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 29
Skąd: Kowalewo Pomorskie
Wysłany: 11-11-2012, 21:02   

Jezeli chodzi o moje logowanie nie miałem na mysli włamac sie do Twojego konta,miałem troche wypite i dlatego nastapił bład w moim logowaniu przepraszam pozdrawiam!!!
 
 
 
GerardM 



Stopień: OWD
Kraj:
Poland

Wiek: 48
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 332
Skąd: Radom
Wysłany: 11-11-2012, 23:51   

To nic, ze po półtora roku. Grunt, ze skrucha szczera :humor:
 
 
TYMOTEUSZ 



Kraj:
Antigu and Barbuda

Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1577
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-11-2012, 00:39   

Moze kolega dopiero wytrzeźwiał i dopadł go moralniak
 
 
tiburon 

Kraj:
Poland

Wiek: 48
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 20-09-2013, 19:26   Re: Nagminne próby zalogowania sie na cudze konta

DarekS napisał/a:
W ostatnim czasie nasiliły się nagminne próby zalogowania się na cudze konto co przy nieznajomości hasła i trzykrotnie źle wpisanym haśle blokowało konto na 15 min. Otrzymuję maile wyjaśniające od userów, że to nie oni itp.
Od jakiegoś czasu po sieci rozprzestrzeniły się booty, które starają się zalogować na wybranych userów blokując im konto. Od tej chwili w profilu są oddzielne pola do nazwy logowania oraz wyświetlanego nicka czyli nick nie musi być używany do logowania, a może to być inna dowolna nazwa. W takiej sytuacji nie będzie znane nikomu hasło oraz login co lepiej zabezpieczy konta.
W razie uwag proszę o kontakt.

Jeżeli ktoś nie ma w profilu nazwy logowania i ma z tym problem proszę o kontakt mailowy na dareks@forum-nuras.com podając koniecznie nick z forum
jednak proszę przeczytać uważnie informację 2 posty niżej (czerwonym kolorem)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko
FORUM-NURAS topic RSS feed