Przegladajac ostatnio divervision natknalem sie na cos takiego
http://www.divervision.co...products_id=668
i kamerka
http://www.multimedia.san...x.php?towar=139
calosc wynioslaby mnie jakies $900
Co myslicie o zastosowaniu takiego zastawu w nurkowaniu jaskiniowym? (jasnosc obiektywu F1.8)
Moznaby przypiac to do dupnego D-ringu nie martwiac sie zbytnio ze sie poobija
Zalezy mi na malych gabarytach
Całkowicie nie znam się na tego typu sprzecie i nie wiem czy cos da sie tym zrobic
Nie chcialbym po pierwszej probie rzucic to w kat
Do oswietlenia zastosowalbym starego HID’a 10W z regulowanym katem
Obiektym szerokokątny już mam
Na co zwrocic uwage kupujac kamere video nadajaca sie do jaskin?
Wiek: 63 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 3728 Skąd: Katowice
Wysłany: 26-02-2008, 09:51 Re: Kamera video
Arecki napisał/a:
Do oswietlenia zastosowalbym starego HID’a 10W z regulowanym katem
Obawiam się że to nie wystarczy. Jeśli mówimy o totalnej czerni (jaskinia to jaskinia) to efekt będzie dośc mizerny. Zobacz przykładowo to wideo, jako oświetlenie zastosowano HID 24 W z regulowanym katem (rozogniskowany)
Arecki napisał/a:
Na co zwrocic uwage kupujac kamere video nadajaca sie do jaskin?
Na oświetlenie. I tu Houston mamy problem. Kompaktowośc samej kamery przestaje być zaletą, skoro dołozy sie Apollo jako oświetlenie. I to odwieszanie na dupny D-ring widzę dość czarno po dołożeniu jakiegoś konkretnego oświetlenia (chocby HID 50 W z szerokim kątem)
Ostatnio zmieniony przez TomM 26-02-2008, 09:53, w całości zmieniany 1 raz
Jutro mam otrzymać taki zestaw do przetestowania (kamera, obudowa, konwerter szerokokątny i dedykowany zestaw oświetleniowy HID).
Zestawy takie w bardzo przyzwoitej cenie będzie miał w swojej ofercie Scubatech.
Pod koneic przyszłego tygodnia postaram się napisac kilka słów o tym zestawie, a jeżlei ktoś chciałby zobaczyć go na własne oczy i mocać, to w najbliższą sobotę planuję Koparki