Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie szukac
Autor Wiadomość
majson 

Stopień: początkujący
Kraj:
Poland

Wysłany: 12-04-2011, 14:33   Gdzie szukac

Czesc,
może to dziwne, ale zastanawiam się jak znaleźć partnerkę lub partnera do nurkowania, gdyż nikt z moich znajomych nie interesuje się nurkowaniem. Jestem początkującym nurkiem i dopiero zaczynam moją przygodę z nurkowaniem. Aktualnie jestem na kursie OWD i wiadomo, że tak naprawdę nic po tym kursie nie umiem, to znaczy może i umiem, ale nie wiem jak tą wiedze wykorzystać w praktyce bo nie mam żadnego doświadczenia… A wiadomo, że każdy kto dłużej nurkuje chce nurkować z osobą, która ma podobne kompetencje do niego, albo i lepsze żeby móc się czegoś nowego dowiedzieć. Nikt przecież nie chce brać na nurkowania początkującego nurka i go niańczyć oraz pilnować. Taka prawda. Więc zastanawiam się gdzie mam szukać; to tyle z moich rozkminek. Pozdrawiam :)

Miły Maciej 

Kraj:
Poland

Wysłany: 12-04-2011, 15:23   

Na początku nie jest łatwo ale trzeba próbować - choćby tu na forum poumawiać się z ludźmi. Można też kontynuować edukacje nurkową i na kursie poznać fajnych ludzi. Za którąś ekipą powinno zatrybić i wtedy będziesz wiedziała/wiedział że to jest odpowiednie towarzystwo.

AgaW 

Stopień: tmx+reb
Kraj:
Switzerland

Wysłany: 12-04-2011, 18:39   

Podłącz się do jakiejś większej szkoły nurkowej na nurki turystyczne. Zawsze istnieje opcja, że kogoś poznasz partnurka na dłużej, a nawet jeśli nie to na pewno będzie ktoś w takiej samej sytuacji jak Ty :)

HaCker 

Stopień: instruktor
Kraj:
Poland

Wysłany: 12-04-2011, 20:23