Czesc,
może to dziwne, ale zastanawiam się jak znaleźć partnerkę lub partnera do nurkowania, gdyż nikt z moich znajomych nie interesuje się nurkowaniem. Jestem początkującym nurkiem i dopiero zaczynam moją przygodę z nurkowaniem. Aktualnie jestem na kursie OWD i wiadomo, że tak naprawdę nic po tym kursie nie umiem, to znaczy może i umiem, ale nie wiem jak tą wiedze wykorzystać w praktyce bo nie mam żadnego doświadczenia… A wiadomo, że każdy kto dłużej nurkuje chce nurkować z osobą, która ma podobne kompetencje do niego, albo i lepsze żeby móc się czegoś nowego dowiedzieć. Nikt przecież nie chce brać na nurkowania początkującego nurka i go niańczyć oraz pilnować. Taka prawda. Więc zastanawiam się gdzie mam szukać; to tyle z moich rozkminek. Pozdrawiam
Na początku nie jest łatwo ale trzeba próbować - choćby tu na forum poumawiać się z ludźmi. Można też kontynuować edukacje nurkową i na kursie poznać fajnych ludzi. Za którąś ekipą powinno zatrybić i wtedy będziesz wiedziała/wiedział że to jest odpowiednie towarzystwo.
Podłącz się do jakiejś większej szkoły nurkowej na nurki turystyczne. Zawsze istnieje opcja, że kogoś poznasz partnurka na dłużej, a nawet jeśli nie to na pewno będzie ktoś w takiej samej sytuacji jak Ty
Wysłany: 12-04-2011, 20:23
jeśli wybierasz się na nurkowanie na jeziorze Powidz to bardzo chętnie przyłączymy Cię do naszej niewielkiej grupki. Na pewno będziemy nurkować ten weekend więc zapraszam-pozdrowienia z Gniezna HaCker
jeśli wybierasz się na nurkowanie na jeziorze Powidz to bardzo chętnie przyłączymy Cię do naszej niewielkiej grupki. Na pewno będziemy nurkować ten weekend więc zapraszam-pozdrowienia z Gniezna HaCker
A w tę niedziele tez bedziecie na jeziorze powidzkim??
cześć,
super ekipa z Poznania grupuje się wokół Krzyśka Janickiego (Nautica)
Marcin13736 [Usunięty]
Wysłany: 13-04-2011, 18:45